نشانی وب‌سایت ما: http://medadesabz.com.

با تشکر از اینکه وب سایت مداد سبز را جهت فعالیت خود انتخاب کرده‌اید.

به لحاظ تامین حقوق تولید کنندگان آثار و استفاده کنندگان محتواهای الکترونیکی ، قوانینی وضع شده است،که کلیه کاربران می بایست طبق آن عمل کنند. این قوانین به صورت کامل در زیر ذکر شده‌اند و ممکن است در هر زمان تغییر کنند.در صورت تغییر این قوانین اصلاعیه ای در صفحه ی اول وب سایت منتشر خواهد شد. شما با ثبت نام در سایت تایید می‌کنید که «قوانین و مقررات» را خوانده و پذیرفته‌اید.

این سایت تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تمام تعاملات این وب سایت حاکم خواهند بود.

برای ثبت نام در سایت از یک ایمیل معتبر استفاده کنید تا در هنگام خرید یا ارتباط با سایت دچار مشکل نشوید.همچنین  در صورت فراموشی کلمه ی عبور، بازیابی آن صرفا از طریق همان آدرس ایمیل ثبت شده در زمان ثبت نام امکان پذیر است.

خرید و دانلود فایل از سایت

استفاده و جستجوی شما در وب سایت مداد سبز با مسوولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. مداد سبز تعهدى در قبال خسارات مستقیم یا غیر مستقیم ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.
 امکان بازگشت وجه پرداخت شده از طریق درگاه بانکی یا واریز مستقیم وجه به‌ هیچ‌وجه وجود ندارد. بازگشت وجه تنها برای مواردی که اشکال از عملکرد درگاه بانکی باشد بصورت اتوماتیک به حساب خریدار انجام می شود.

فایلی که شما خریداری می کنید، فقط موارد ذکر شده در توضیحات را داراست. نه کمتر و نه بیشتر . ما فقط در قبال توضیحات خود مسئولیم و در قبال تصورات خریدار مسئولیتی نداریم.

در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را از طریق ایمیل اعلام نماید تا ضمن پیگیری و اصلاح نسبت به مسترد کردن وجه به خریدار اقدام کند.

چنانچه توضیحات فایل در سایت با فایل دریافتی شما تطابق نداشته باشد، پس از آنکه این مورد را به سایت اطلاع دهید، فروشنده اقدام به پشتیبانی و رفع مشکل شما خواهد کرد و فایل درست در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در غیر اینصورت پس از 24 ساعت مبلغ پرداختی شما بازگشت داده می شود.

مواردی از قبیل پشیمانی، استفاده نکردن از فایل، تصورات شخصی خریدار، اشتباه خریدن یک فایل به جای فایل دیگر، عدم توانایی در باز کردن فایل، نداشتن نرم افزارهای مورد نیاز و … موجب بازگشت پول نخواهد شد و فقط در صورتی که سایت پس از 24 ساعت از اعلام مشکل قادر به تحویل فایل با مشخصات ذکر شده در سایت نباشد، مبلغ شما بازگشت داده می شود.

 عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار باید مشکل را از طریق تیکت یا ایمیل پشتیبانی جهت رفع در میان بگذارد.

سیستم خرید در سایت به صورت پرداخت از طریق درگاه بانکی است و پس از پرداخت مبلغ اعلام شده می‌توانید نسبت به دانلود فایل‌هااقدام نمایید.

هر گونه کپی برداری از محتواهای سایت در تالیف کتاب، جزوه، نرم افزار و وب‌ سایت‌ها به هر شکلی ممنوع است. استفاده تجاری از محتواها مطابق قانون «حمایت از حقوق مولف در بستر مبادلات الکترونیکی، قانون ترجمه و تکثیر و قانون تجارت الکترونیکی» مجاز نیست.

موارد انسداد و حذف کاربر

  • قرار دادن لینک یا فایل تصویری مستهجن، غیراخلاقی و سیاسی در تصویر پروفایل یا عنوان کاربری یا هر جای دیگری در سایت مداد سبز
  • مطرح کردن هر نوع مطلب در خصوص کانال‌های ماهواره‌ای غیراخلاقی، کانالهای فارسی‌ زبان سیاسی  مطرح کردن مباحث نژاد پرستانه و یا اهانت به مذاهب، ادیان، ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف
  • استفاده از عکس مقامات رسمی کشوری و لشکری به عنوان تصویر پروفایل
  • ایجاد مزاحمت و اهانت یا بی‌احترامی به کارشناسان و مدیران سایت

حفظ حریم خصوصی

در صورت ثبت نام و استفاده از مطالب مدادسبز با سیاست‌های آن موافقت می‌کنید. ما تنها اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم که با آن بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و حساب کاربری شما را در برنامه بهبود دهیم. ما از اطلاعات شخصی شما استفاده‌ دیگری نخواهیم کرد.